Tuesday, April 27, 2010

Topup Kad Celcom Murah - Rm9.57

Salam semua,

Kami menawarkan kad topup Celcom Rm10 pada harga Rm9.57 sekeping, dengan pembelian minima 1000 keping. Keutamaan diberikan kepada yang mampu membeli kad pada setiap hari. Pembelian adalah secara COD - Cash On Delivery - dikawasan Batu Caves dan Setiawangsa. Sila reply disini atau call sy azhar 019-2874827.

Pembeli mesti datang sendiri ke Batu Caves atau Setiawangsa untuk urusniaga. Kami tidak akan menerima sebarang bank in wang atau urusniaga secara pos. Harga adalah tetap, tetapi jika konsisten beli setiap hari selama lebih 1 bulan, kami akan turunkan harga.

Kad Maxis dan Digi juga ada, tetapi stok agak terhad. Harga masih belum ditetapkan, tetapi tidak akan lebih dari Rm9.65 untuk Rm10. Harga untuk kad Rm5 dan Rm30 akan di update dari masa ke semasa.

11 comments:

  1. salam,bos,area dikelantan boleh beli jugak ke?

    ReplyDelete
  2. salam,
    boleh, tp kena bgtau awal2 sbb nk tukar kod kawasan. 1lg, kena la kompem ambik kad tu..kang naya plak kami kena cari buyer lain..haha..

    ReplyDelete
  3. mcm mana nak dptkan?? boleh hub sy tak? 0176238104

    ReplyDelete
  4. Call saya 019-2874827. Anda kena datang ke setiawangsa utk membeli, kebiasaannya sebelah malam. Method COD.

    ReplyDelete
  5. Salam,
    setiawangsa tu kt mane ye?
    n bape minimum kad topup yg boleh beli?celcom rm5 pny ade x?

    ReplyDelete
  6. saya nak beli 1 juta stok leh?...huhuhu...langsung x berbaloi punya bisnes.. ananda kaya raya kita jadi kuli batak dia dapat komisen ciput

    ReplyDelete
  7. @Anonymous kalau macam tu xpayah pakai handphone,senang... ni la mentality org kita, xpayah nak dengki dengan kejayaan orang, kita yang kais pagi makan pagi ni perlu la berusaha,lepas tu upgrade la hidup, xkan nak jual top up sampai mati?

    ReplyDelete
  8. masih jual lagi tak top up ngn harga tu

    ReplyDelete
  9. saya berminat tapi saya kat pulau pinang? boleh beri penjelasan mryzal920@gmail.com

    ReplyDelete
  10. saya pn berminat,,boleh ke hantar pos kat perak....mez_yana88@yahoo.com

    ReplyDelete
  11. assalam..kalo area sabah boleh ker?
    email me at : gymuke@yahoo.com

    ReplyDelete